AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Khamis, Mei 07, 2009

shengallll !!

masa sibuk2 mengemas umah ..
aku terjumpa benda alah ni .. sijil cum buku derma darah yang dikeluarkan oleh Hospital Mentakab, Pahang ..

pestaim aku menderma darah ni tahun 2002 ..
ada cite sengal di sebaliknya ..
huhuhuhu ..

nak cite ke x .. ehh ..
hahahah .. cam malu ler pulak ..

ermmm ..
xyah cite laa yea ..

apa yang penting ..
kejesama .. wonderpettt .. uittss ..
lagi2 wonderpet!!!

tade laa, just nak ckp .. apa yang penting,
aku dah penah menderma darah ..
sgt teruja mase tu ..

kowg bile lagi??


nota tecik :
korang nak tau kerk cite sengal mase aku derma darah??
kalo permintaan tinggi .. aku cite laa ..
hik3 ..

1 ulasan:

faiz's mommy berkata...

kite pon ade tp ntah mane ntah letaknye... dlu kat sek slalu menderma.