AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, Mei 04, 2009

berbunga di hati ..

baru jek ckp nak cuti sminggu menghapdet blog kann.. tapi, tu laa ..
tetibe jek aku jadi xhappy pulakkk .. cam sngaja kuarantinkan diri sndiri. tengok blog aje .. mcm2 benda nak tulis .. mcm2 benda terpikir ..
mao tension jadinyerr ..

so, daripada aku dok pikir2 nak cuti minggu ni .. lebih baik aku disiplinkan antara masa keja ngan waktu santai segala .. kedua2nyer mesti boleh berjalan seiring kann .. hhuhuhuh..

aku cuba .. hope sumenyerr ok ..
aku taw, diri kita yang menentukan sama ada kita nak bahagia atau nak sedih2 sentiasa ..
atau hari2 nak emo xabes2 kannn ..

ngeeeeeee .. tamo2 tensi2 lagiiiii ..
aku jugak ada kurang sbulan mao settle keja bagi siap sepenuhnya ..

my target ..
nak siapkan keja laju2 .. pas2 nak cutiiiiiiiiiiii seminggu .. boleh g2?
tapi, bukanlaa skrg, bulan Jun nanti laa ..
hehehehe ..

2 ulasan:

atty's berkata...

beshnya kalo dpt cuti lelama ..kan..

kakyang .. berkata...

atty ~
mmg best woo .. tapi, nnt kite yg xsenang duduk .. kejap2 owg kol .. tanye itu ini ..

apew kess cuti lagu tu kann ..
baik cuti kejap2 tapi berkualiti ..

betui x? hahahha ..