AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Khamis, Mei 21, 2009

aku skema ..

incik bos tecik ..


smlm kat opis, aku kena tegur ngan bos kecik mase die kol aku dr aloq staq ..

bos kecik : no. hp saya dah ilang kerk?
aku : uittss, nape lak? (aku blur kejap)
bos kecik : abes, nape xkol bgtau cuti .. jenuh saya cari pagi tu .. kata xmo cuti ..
aku : sori .. saya xsihat .. pas2, xdew kedit .. (wat sore bersalah)
bos kecik : kan saya ckp saya xkisah kalo nak cuti pun .. laen kali msg saya bgtau .. 'saya cuti & saya xdew kedit'
aku : ceh! dah xdew kedit camne nak kasi taw ..
bos kecik : blablablabla .. (bebel2)

huhuhu .. ari isnin tu aku cuti (kengkonon ambik cuti ganti sbb keja ari sabtu-ahad, mesyuarat aritu) .. walaupun aku dah bgtau incik bos kecik yang aku xjadi cuti sbb nak tolong die wat surat sblm die pegi mesyuarat kat aloq staq ptg tu.. tapi, memandangkan hari isnin adalah monday blues (letih makan bigMac kut malam tu) .. makanyer aku terbangun lambat dan terus sakit pale .. pkul 8 lebih, member opis msg tnye aku cuti kerk .. mase tu kedit ada 7 sen jek .. cukup untuk jawab msg die coz die dalam active10 aku ..

so, tade laa seperti slalu .. nak msg2 bagai bgtau cuti ..
akibatnyer .. mase bos beso kol tnye psai program die, aku rase cam nak siap2 pegi keja jek..
rase bersalah woo .. cuti2 emegency cam g2 ..
tapi, bile dah dapat lena balik .. terus ilang ingatan ..
duduk umah dari pagi sampai malam ..

skema btui ..

5 ulasan:

cik pida berkata...

isnin aritu cuti kew kak yang???
monday mood eh...
igt celebrate hapiz menang. ceh!

cik pida berkata...

pic adam tu mcm tgh solat jek...solat istikharah kew incik adam....hehe

kakyang .. berkata...

cuti sakit + males + ngade2 ..

saje nak mnyusahkan owg laen ..
spt biasa .. lagi banyak keja lagi kakyang xbuat pape ..

kakyang .. berkata...

hahaha ..
jgn xtau .. lagu peberet die 'zikir munajat' ..

kakyang .. berkata...

gilo babas kakyang tgk siaran ulangan AF, mmg dok sentiasa berulang2 laa .. sgt xbleh blahh ..

saje nak menghayati lagu bawu hafiz tu .. suke sangattttttttt ..