AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, Mei 02, 2009

sesedap rase ..

sehari dua ni .. fikiran agak tidak tenang ..
terasa sebak dan sayu saje di dada ..
pas2 rase tercungap2 .. erkk ..
semputkah itu??

tapi, dlm mase yang same bengang ngan sowg lady nieh ..
makanya .. mood swing, sentap, majuk, marah .. sume menjadi satu ..
xsuke! xsuke! .. kalo mood aku out, muke aku mesti sememeh ..
ngeeeeee ..

so, aku pun ckp sesdap rase ..
aku taw .. kdg2 mulutku ini mmg lebih hangat dari biasa ..
kalo aku dah mula hangin .. aku pun akan jadi sentap jugak wehhh ..
kelaku buruk ku ini mmg didatangkan berpakej ..

salahkan ku ..
jangan salahkan ku ..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

emm harap esok ok ea kakyang!!!

attyfir berkata...

sabar ye...happy weekend..

vidadarisakura berkata...

haha
lebih hangat daripada biasa.
heee

kakyang .. berkata...

kf ~
aku minum berkilo2 ice cube ..
hope dpt sejukkan diri ..

muehehehehe ..
(kate owg, kalo dah buleh gelak, kire ok laa tu ..)


atty's ~
tu laa .. sabar tu kunci kekuatan kann .. supaya tindakan lebih berhemah dan bermunasabah ..

rase nak pi kursus anger management laa ..


vivi ~
agak-agak Hot fm marah x aku guna tagline depa?

huahuahuaha ..