AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, Mei 27, 2009

mam ape jek ..


ermm .. nampak sedap x kueytiaw gowg basah ni?? ..
meh3 laa order cni .. mesti kowg ingat sampai bila2 aku yg masak ..
chewahhh!! .. ayat pasan dah mai dahhh ..
tapi, tu makanan hari ahad punyer ..
bukan hari ni ..

huhuhu ..

v
v
v



sedih woo ..
aku mam benda alah ni jek for dinner arini ..

kowg taw x, aku punya laa xcited nak masak lepas balik keja tadi ..
siap2 dah bancuh tepung nak gowg cucuq udang ..
apew kes aku leh terlupa gas sudah kering xberganti ..
dari kemarin lagi sebenonyerr ..
tapi smlm aku langsung xsentuh dapur sbb dah mam pizza ..
jadi aku mmg terlupa sungguh ..

sekeping beskot kering dicicah nescafe o panas
belum tentu aku akan kurus esok pagi ..

yang pasti,
lapo wehhhhhhhhh ..

2 ulasan:

attyfir berkata...

baru je nak puji..kuewtiaw tu..heheeh

kakyang .. berkata...

atty ~

aleh2 mkn beskot aje kann ..
kakyang ni mmg xpandai masak cam cik pida tu.. stakat lepas tekak sndirik buleh laa ..

hahahha ..