AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Mei 24, 2009

ayat2 sentap ..


sungguh bersantai btui aku hujung minggu ni ..
jadi .. kena janji2 ngan hati, jgn dok ngade2 esok pagi
monday blues
mood lagi ..
heheheh ..

esok keja .. esok kena keja ..
esok mesti pegi keja!!! ..

ermm .. dah janji dah .. jum iron baju pulak ..
aku dpt kesan punca masuk opis lewat sbb aku bersiap lambat ..
pagi2 tu bawu sibuk nak iron baju .. dah ler terhegeh2 ..
(wouhh .. kejam giler kutuk diri sndirik ..)

semalam dok umah, arini pun dok umah ..
aku skip sume aktiviti .. xkose aku nak kuar sowg2 ..

duduk umah, tgk tv ..
henpon pun jrg berfungsi skrg ni .. dah tade nak msg sape2 sgt ..
apatah lagi kol .. sgt2 laa jauh skali ..

tape laa ..
mungkin tu waktu privasi dorang if dorang xnak jwb msg or kol aku ..
walaupun aku sentap tapi aku senyap aje laa ..

dan aku pun buat paham2 cenggini :

mungkin ada hikmahnyerr ..
supaya aku tade laa nk bzbodi hal owg ..
kalo hari2 tnye .. buat apa, makan apa, sihat ka ..
ada ketika owg pun nyampah jugak ..
apa kes mao repot2 sokmo deh!!
(mula laa nk kuar ayat2 sentap tu .. )


muhasabah diri : diam lebih baik ..

Tiada ulasan: