AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, Mei 06, 2009

serabut ..


petang semalam, seorang gentlemen kat opis tanye .. 'awak ni kenapa?' .. uitttss!! soklan apakah itu?? .. Bila aku tanya balik nape die ckp cam2 .. die kate, die melihat riak mukaku yang agak sedih dan mcm org xhappy .. huwaaaaaaaaaaaaaaaaa ..

mase die bertanya tu .. situasi aku adalah sedang bergurau senda ngan kengkawan kat kaunter opis .. kire soklan die tu mcm agak pelik laa kannn .. kalo tgk luaran mesti owg nampak aku cam biasa jek ..

soklan tu buat aku terkaku jap .. argghhh, rupa2nya gelodak hati tercermin di mukaku ini .. dan ada orang dapat mngesannya!! huhuhu ..

aku akui semenjak dua ni .. mmg hatiku macam xhappy jek .. kadang kala aku jadi pendiam dan buat hal sndiri .. wouhhhhh ..

betul laa kann .. depan orang, kite bolehlaa coverline tunjukkan kite sangat gembira .. tapi dah tentu bile dok sengsorang, kite susah nak tipu diri sndiri bila hati kite langsung xgembira ..

apa yang leh buat aku gembira??
ntahhhh .. kegembiraan itu mungkin telah tercicir masa aku naik bas kut .. dan aku semakin xtau apa yang leh buat aku happy ..

betapa hidup ini sungguh merumitkan ..

6 ulasan:

khaLifah feDi berkata...

emm ndak pyh heran mmg begitulah..


hope be ok!!!

masviona berkata...

teror lah org tuh leh nmpk kan....neway sabar byk2 ye..even xtau nape tp nak gak ckp saba..:)

kakyang .. berkata...

kf ~
betul3 ..

kakyang .. berkata...

masviona ~
thanks ..
insyaallah, akan cuba bersabar slagi buleh ..

cik pida berkata...

sabarrrrrrrrrrrrr

sabarrrrrrrrrrrrr

sabarrrrrrrrrrrrr

sabarrrrrrrrrrrrr tau kak yang..huhuhuhu
tu jek yg mampu kami ckp kt cni...huhu

kakyang .. berkata...

teringat promo filem Syurga Cinta .. Heliza ckp .. S.A.B.A.R ..

wawawawa ..