AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, Mei 11, 2009

coklat @ koko ..


seminggu dua ni aku sngaja mengelak memakai baju atau tudung bewarna coklat ..
bukan dah cuak ngan warna kegemaran aku tu, cuma nak beralih angin ..
nak lari dari kebiasaan ..
nak ajar minda supaya tidak tertumpu pada satu perkara ..
nak melatih hati agar dapat menerima perubahan ..

kire camni laa ..
walaupun aku rase sgt sesuai ngan coklat .. blum tentu coklat sesuai ngan aku ..
ada ketikanya owg muak tgk aku asit bercoklat saje ..

kadang2.. biru pun sgt comel kann ..

2 ulasan:

attyfir berkata...

coklat is my feveret kaler.
tapi..tak ari2 pakai ..kaler tuh..

cik pida berkata...

i love chocolate!
i'm chocoholic!!!! tp baju kaler cokolat pon santek pew....
cuma jgn ler pakai ari2, owg pon leh muntah darah.....wakakakaka!