AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Julai 07, 2009

thank you, my dear ..


entri ni aku khaskan buat pakcik ..

u,
terima kasih atas segala penat lelah, wang ringgit, kesabaran yang tinggi dan macam2 lagi yang dilakukan untuk menggembirakan hati i kat sana .. boleh kate apa yang i request tu 95% dilaksanakan dengan jayanyerr .. setinggi2 penghargaan diucapkan ..

dan mohon maaf jugak atas sebarang salah dan silap .. yealaa .. kdg2 buruk perangai tapi xsedar kann ..


entri pasal johor dah selesai dibuat ..
ada beberapa kenangan tu sngaja diskipkan untuk simpanan hati saje ..

xtau bila kita leh jumpa lagi ..
semoga ada hari2 mendatang untuk kita duduk2 dan bercerita apa sahaje ..
sahabat yang berkongsi suka duka ..
insyaallah ..

4 ulasan:

en_me berkata...

bagus bagus.. yg jauh kita dekatkan.. yg dekat, kita rapat rapat kann.. kannns

kakyang .. berkata...

betui2 ..
rapat2 kan barisan ..
hahaha ..

[ LADYKiKi] berkata...

nice pix.. =)

kakyang .. berkata...

kiki ~

ya, betul ..
sgt cantik pemandangan senja danga bay ..

disebabkan pkcik xnak enterprame muke die kat blog.. jari die pun jadi laa ..

huhuhu ..