AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Julai 28, 2009

Laksa Perak ke ni...?

Sebelom tu, cik pida nk bg ucapan cket..ucapan berbunyi :-

Cisssssssssssss kak yang! balas dendam eh! marah3! hangin3! tensen3! xp
Takpe2...buat baek mmg la kne dibalas ngan buat baek jgk kan....cik pida redha dan pasrah...:p
sempena bulan Syaaban yg mulia ini, samalah kita bermaap-maapan...nk duet raya!? ihiksss!


Ahad tu, nk mkn kuey tiaw doli sebenarnya tapi kedai tutup la pulak. Dah 2 kali nk mkn kuey tiaw doli jek, kedai tutup...kedai tutup je nk makan kuey tiaw doli...ceh! Last2, kak yang banje mkn laksa ...laksa perak...tp, menu die xckp pon laksa perak. Die tulis kt situ laksa pulas. Cik pida heran jgk mcm mana pulas leh jadi perak? Mana tawu kan pulas tu bahasa sanskrit orang zaman paleolitik dulu2 yg membawa maksud perak...mgkin jugak perkataan perak tu membawa maksod pulas....huhuhu..cik pida tak pandai ler..

Apa2 pon, laksa tu mmg laksa perak kak yang cakap. Orang dah banje kan....nk kena tendangan maut langit ke-7 biri2 new zealand, cube la buat tak percaya... Jadi, cik pida mengiyakan sahaje la...he2...(tp dlm ati, laksa perak pon laksa perak la....cik pida tak jeles pon sbb penang pon ada laksa sendiri jgk...ekekeke..syukur sbb ada orang banje.. ;))



Oleh sebab ramai orang kat sane dan perasaan malu begitu tebal sekali dalam diri perempuan
melayu terakhir cik pida (sila bagi peluang utk memperasankan diri..:p) pic ni jek la yang sempat ambek...tp mmg sedap la laksa neh! Gracias kak yang....:D

Gracias = gerak geri gasing yg terkena tempias ujan gerimis. xp

4 ulasan:

kakyang .. berkata...

tu bwu makan laksa pulas a.k.a laksa yang dipulas2 oleh owg perak .. terus terpikir2
salasilah keturunan laksa tu pulakkk erkkk ..

ceh cik pida !!!

apa yang penting ..
lakse tu sedapkannnnnn ..

buh utak udang sket ..
perah limau sket ..
tambah cabai cilake tu skett ..
wallaaa !! mabeles!!!

hahahah ..
seb bek kuetiau Doli tutup ..

cik pida berkata...

hahahahahhhaha!
mmg besh! shedapppp! sampai licin dibelasah! :D

tq3! nt nk pegi lg la kak yang! he2

khaLifah feDi berkata...

owh 2 penulis satu blog upernye..!!!

kakyang .. berkata...

hahahah ..
bukan dua penulis laa kf ..

ada 3 orang yang benonyerrr ..
sowg dok tepeng ..
sowg dok bukit metajam ..
sowg dok skudai ..

sumenyerr mucuk mucuk ..
huahuahauaha ..