AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, Julai 11, 2009

tanda ingatan ..

cenderahati tanda ingatan ..


haihhh ..
malu pulak bile terima gelang tangan tu ..
tanda ingatan dowg kat kengkawan mase dowg g jengjalan ..
thanks ya CT & Rizam, Pn EO ..

dalam mase yang sama aku pegi singapore ..
tapi tade bwk balik pape ..
jadi,
aku buat muke kering ..

sapa brani tnye ..
tade ..

yang terpilih trima cenderahati daripada aku..
takut nak crite kat yang lain ..
serba salah ..
sbb nnt ada yang kecik ati ..
alolo.. ciannyerr

bukan xnak beli atau xingat kat dowang ..
cuma kurang beli sbb tade banyak yang menarik hati ..
di samping bajet yang ciput ..
serta tukaran wang yang berganda ..
heheheh ..

ermm .. perlu kerk aku explain ..
dowg xtanye pun ..
keh3 ..

seb bek aku sihat walafiat ..
kalo x, mahu kena maki bwk balik H1N1 ..
mintak simpang ..



6 ulasan:

m'Z faRa.. berkata...

amboi..
besh nye dapat souvenir..
huhu..

kakyang .. berkata...

huhuhu ..

best plus terharu jugak ..
semogo rezki dowg bertambah2 ..
buleh dowg jengjalan lagi ..
dan bagi lagi dan lagi dan lagi souvenir kat kiteowg ..

huahuahua ..
gila tamak nak souvenir ..

Dakjaat™ berkata...

gelang ni berlambak kat Semenanjung... apsal tak cari gelang yang lagi berlainan dengan yang ada tu??

kakyang .. berkata...

haihhh ..

namapun souvenir kann ..
xkisahlaa bagaimanapun rupanya atau harganya ..

bila ianya diberi dengan ikhlas sbg tanda ingatan ..

kita sgt terharu menerimanya ..

kita = kakyang
bukan sapa2 ..

cik pida berkata...

nt bile cik pida g sabah ke, bleh la beli gelang ni kt paso mlm bg kt kak yang kan!

ckp beli kt sabah nun....jauh taw...hehhe..(niat kejam)

kakyang .. berkata...

wah3 ..
kejam sungguh niat kamu cik pida ..

tape, paso malam pun paso malam laa .. janji kat sabah ..

depa tu beli kat paso pilipina ..
kite ok jek ..

kite = kakyang
bukan sape sape ..