AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, Julai 29, 2009

kenduri ..

(sila klik imej untuk melihat dgn lebih jelas)


mama ngan abah dah pakat2 ngan kakcik/din nak buat kenduri aqiqah utk adam
sekaligus menyambut Ramadhan 1430H ..
cadangan nak buat kenduri tu dah lame tapi asit bertangguh saje ..
kali ni betui2 nak menjadik laa .. 2hb Ogos ni, insyallah ..

mama & abah dah sibuk2 beli barang persiapan ..
siap ada goodie bag lagi ..
pas2 request swh aku buat kad ..
just simple one supaya senang nak memanggil ..

tapi tau laa perangai aku ..
pemalas nak kiokkk ..
dekat seminggu jugak aku nak settle kann ..
haihhh .. cian laa my parent ..
nak bebel2 bukan budak kecik lagi ..
karang sentap lagi susah ..
ayoyo ..

so, aku buat ler simple2 spt kat atas tu ..
pastu tempek kat A4 kaler paper .. dapat laa 4 kad dlm satu kertas tu ..
then, potostat byk2..
gunting2 jadi sekeping2 ..
siappp!

mama ckp jgn lupa jemput pegawai ngan staf kat opis ..
aku mcm males jek ..
mcm meriah sgt ada kad2 bagai ..
nnt xpasai2 aku kena perli kengkonon jemput kenduri kawen ..
kaki mengusik tu ramai beno ..
haihhhhh ..

untuk korang2 ..
sahabat2 jauh dan dekat ..
yang mane terbace blog ni ..
jemputlaa datang kenduri nanti ea ..
(alamat seperti tercatat dalam kad tu) ..

ermmm ..
cam nk ngaku jek tu majlis sambut birthday aku .. hik3 ..
my birthday kann 1 Ogos .. leh x?
(nak kena dush3 ngan kakcik, buat ler ..)
keh keh keh ..

tapi, hari jumaat ni (31/7) aku mmg nak buat jamuan sikit kat opis ..
berebut tarikh ngan kak ina pada mulanya, akhirnyer kiteorang pakat2 share bajet..
maklumlaa setiap hari jumaat ada saje orang bermurah hati buat kenduri ..
jadi kena ikut turn ..

niat aku cenggini ..

nak buat majlis baca yassin ngan tahlil untuk arwah hubby,
pas2 dah janji nak kenduri kesyukuran sbb dah lulus PTK dan dapat anjakan gaji
dan sempena my birthday jugak ..

banyaknyerr sebab kann ..
skali harung kate owg ..
heeeee ..

windu kat my sis laa .. Nini ..
birthday die 30/7 yang ke 26 tahun ..
huhuhu ..


p/s : tahniahhh kat pakcik dah dapat anak sdara sulung ..
kite tumpang happy2 sokmo deh!..

Tiada ulasan: