AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Jumaat, Julai 10, 2009

mau cite penang lagi ..

ari2 aku penah janji ngan atan nak bawak die naek bas, naek feri g penang ..
kire 'hari ini dalam sejarah' ler bagi die ..

slalu plan susah mao jadi ..
last minute camni senang aje ..
hehehe ..

sebelum kuar umah, ambik pic dulu ya ..
ambik kesempatan mase mekap belum cair ..
huhuhu ..


pompuan cumil yg happy2 nak g penang ..
chewah! ayat mcm nak 'pangggg' diri sndiri jek ..



see .. my face already comot2 ..
then, terus nampak ke'chubby'annyerrr ..
keh3 ..

time ni kiteowg dalam feri
utk ke pulau pinang ..



adam dan acu ..
bagai irama dan lagu ..



mama adam a.k.a my kakcik ..
ari2 die blanje kiteowg makan kat Island Red Cafe ..



adam memang xleh dok diam .. mengelecas jek ..
die dah pakai baju langkawi yang aku belikan tu ..
ada byk fishhh .. hehehe


anak ayah ..
apa2 pun .. ayah .. ayah .. ayah ..



benda alah ni laa yang aku makan .. blackpaper steak ..
pau kakcik sungguh2 sbb die ada akaun kat c2 ..
huahuahuahua ..



pipi daa tembam2 lepas makan steak ..
keh3 ..

lepas kiteowg makan2, terus pegi Queensbay Mall ..
dah jadi perkara rutin lak kalo mai penang mesti pegi suping kompleks tu ..

atan request nak tgk wayang .. die harap sgt nak tgk 'jgn pandang blakang congkak'
tapi kena ikut ckp aku nak tgk 'transformers' sbb aku dah tgk JPBC mase kat jb ari2 ..
last2 xjadi sbb tiket kul 11.00 mlm jek ada .. dah lewat sgt ..
frust kejap ..

mase jln2 kat situ .. aku masuk satu kedai perfume ni ..
konon2 saje nak cuci2 mate jek ..
bile dikelilingi perfume branded2 ni .. terase aura seri naik ke muke .. hik3 ..
nak beli kuarkan ratus2 ni mcm xberbaloi jek ..
lagipun bawu jek beli bodyshop perfume kat jusco tebrau ari2 ..

then,
mao nak menjerit bile tgk jenama perfume ni ..

NINA RICCI
(aku pilih pink sbb suke sgt bau die ..)


bio betikkk ..
ingat pakcik tipu ada perfume jenama nih ..
rupanyer aku yang xup to date ..
kih3 ..

disebabkan sgt teruja .. salesgirl tu cdgkan aku ambik 'flora' by guess pun aku tanak ..
nak nina ricci jugak .. hahaha ..
dah macam taksub ngan perkataan yang ada 'nina' ler pulak ..
nina .. like my nickname kat umah ..

Tiada ulasan: