AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Julai 07, 2009

seberang tambak ..

sebelum aku sampai johor, pakcik daa pesan ..
kalo xnak wat pasport .. tgk aje laa singapore dari jauh ..
huhuhu .. jadi, dengan bersungguh2nyer aku g buat pasport ..

since aku dah adew pasport nie ..
lagi permintaan aku yang macam2 .. nasib laa pakcik jadi tuan umah, kann ..
awai2 lagi aku ckp nak g Underwater World, Singapore ..
xboleh tidak .. hahaha ..

yealaa .. nak suping2 bagai pun bukannyer ada duit banyak ..
seratus dollar singapore bersamaan dua ratus empat puluh tiga ringgit malaysia ari2..
sayang pulak nak buang2 duit beli ntah pape ..

so, pegi saje pulau sentosa ..
yang mane terletaknyer underwater world itu ..
seb bek ada mister Am yang mukenyerr iras2 aril peterpan .. kawan si pakcik ..
sangat baek luangkan mase jadi pemandu pelancong ..

tenkiu ya Am .. jasamu dikenang ..


aku posing2 ngan am depan pintu masuk ..



ni kat kaunter tiket .. rega tiket SGD22.90
tapi Am dapat diskaun jadi SGD16.00 sebab die keja kat singapore ..

duit2 tiket tu telah dibayar oleh pakcik ya ..
semoga Allah SWT murahkan lagi rezeki pakcik ..
aminnnnn ..


steady jek i walaupun ikan beso ada kat blakang ..
hik3 ..



suka tgk am .. happy2 sokmo deh!



teruja nyerr dikelilingi ikan2 beso ..
terowong ni lantai die leh gerak sendirik ..



mesti dugong ni banyak kolestrol .. hehehe ..



lepas abes meninjau dalam underwater world tu ..
kiteowg terus ke palawan beach ..
mase ni ada summer camp ..

tetibe jek aku teringat filem kuch2 hota hai ..
happening !!

pemandangan dari atas .. cantik!!!



sementara tunggu pukul 3 ptg nak tgk pertunjukan dolphin ..
harus laa melawat sume tempat yang ada ..
sangat cantik woo ..


sgt cumil dan cerdik laa dolphin tu ..
lepas buat aksi .. mesti mintak upah mam ikan ..


kuar jek pulau sentosa .. kiteowg terus cari makan ..
menu ptg ni ialah nasi ayam penyek ngan air mata kucen di geylang serai ..
mabeless!!


am mmg pemandu pelancong yg happening ..
suke .. suke ..


pas2 kiteowg ronda2 kejap ..
suping2 sikit .. then, sampai jb kul 8.30 mlm

letih .. of coz .. tapi sgt happening !!

rasenyer kite bertiga mmg good company ari2 ..
i'm happy bila kite boleh kongsi pendapat, tuko2 crita ..

skali lagi nak ucap terima kasih kat am ..
dan tentunya kat pakcik jugak ..

gue terharu nih .. huhuuu ..


Tiada ulasan: