AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Khamis, Oktober 15, 2009

tak sihat oh .. huhuhu ..


"so, saya back to normal ..
normal bagi saya kalo terlewat bangun, kol abah mintak tolong anto .. (mesti pakcik ckap - ceh!!)
tapi harap2 dapat bangun awal sbb nak goreng kueytiaw untuk my klik kat opis .. "

ini ayat saya dalam entry sebelum ni ..
adoyai .. sebijik laa camtu pagi tadi bila saya terlewat bangun ..
so, tade laa sesi masak memasak awal pagi ..
haihh ..

lagi satu, tadenyer pun pakcik nak ckp 'ceh' kat saya ..
cuma pesan jgn bangun lewat lagi ada laa ..
hehehehe .. baiknyer pakcik ..

:p

**************************


arini saya dah dapat kesan lagu yang saya suka tu ..
mula2 mcm xnak google kat intenet, nak dengar DJ radio ckp sapa nyanyi ..
tapi setiap kali dengar lagu tu, tade pulak DJ tu nak ckp atau mungkin saya terlepas pandang ..

rupa2nya si Aril AF7 tu punya suara ..
sangat mendayu-dayu gitu ..

bestnyer kalo ada sapa2 nyanyikan untuk saya lagu ni ..
pasti saya akan menatap matanya ..
ahakkkkssss !!! ..


Aril AF7 - Menatap Matamu

Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti

Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu

Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun

Andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu

Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu



actually, malam ni saya agak kurang sihat sket .. badan rasa flat ..
petang sebelum kuar opis tadi pun dah rasa panas semacam ..
selesema dan sakit tekak sekaligus ...

bila dok umah sorang2 ni ..
sakit xleh laa nak manje ngan sapa2 kann ..
huhuhuhu ..

:(



6 ulasan:

en_me berkata...

layann lagu .. ehehe, salamm

cik pida berkata...

get well soon dear....

kak yang takot ubat ke? :p

kakyang .. berkata...

en_me ..

wslm .. layan lagu adalah best ..
ilang sume gelodak jiwa ..

kakyang .. berkata...

tenkiu cik pida ..

tgh tension laa skrg neh ..
huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

lagu baru ker nie.....!!!

kakyang .. berkata...

kf ~

tu lagu baru Aril AF7 ..
best tau ..