AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Oktober 04, 2009

back to school ..

saya dah lame xbalik ke sekolah ..
hampir2 9 tahun lamenyer ..
bulan depan kut saya kena berbuat demikian ..
tentunyer perasaan saya bercampur aduk ..
dan selebihnya saya risau ..

bila kawan2 dah bagi semangat ..
maka saya haruslah kuatkan semangat ..
sebab inilah yang saya mahu ..

lagi pun, saya ada 25 tahun servis sebelum pencen ..
takkan lah saya nak stick kat satu2 tempat dengan gred yang sama, kann ..

bila dah dapat peluang .. mestilah grab!!
betul x uollss ..

terpinga2 kann korang , baca ayat kat atas tu ..
apa yang grab .. apa yang risau .. apa yang semangat ..
hehehehe ..

tungguuuuuuuu ..



5 ulasan:

ain azahar berkata...

cepat kak yang..meh same2 ngan fara..same grab ape yang patot kite capai...:)

cik pida berkata...

xnk tggu.....dh tawu....hik3

en_me berkata...

semangatnyerrr..

cik pida berkata...

kussss semangat.. :)

kakyang .. berkata...

aja2 fightinggggggg!!!