AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Oktober 04, 2009

gambar eksklusif raya ..

antara gambar hari raya yang eksklusif tahun ni ..
bagaimanapun, sila abaikan muka dikja yang telah disuntik botox tu ..
hahahaha .. :p


dari kiri belakang: dikja, kakcik, saya dan my lovely andak ..




sebenarnya tu kesan bengkak kemalangan yang masih belum surut lagi ..
nasib baik die maintain jek .. tade nak cover2 bagai ..



adam harris ..


sambutan raya kali ni adalah biasa2 saje ..
bagi saya cuma tahun 2004 jek agak lebih dari biasa sebab 6 Syawal tahun tu
saya telah diijabkabulkan ..
then bermulalah sistem giliran menyambut raya kat umah keluarga sendiri dan keluarga mentua di teluk intan ..

saya pun xpaham kenapa ada pasangan yang masih bertelagah bila menjelang hari raya ..
sume nak braya kat kampung sndiri ..
cian pasangan korang yang terpaksa ikut kehendak hati korang tu ..
haihh ..

sejak arwah hubby tade ni, keluarga mentua lah yang selalu datang cni..
slain datang menjenguk saya, depa juga menziarahi pusara arwah ..
huhuhuhu ..

bila saya dah pandai drive sndiri ..
insyaallah sampailah saya ke sana nnti ..
tunggu yea ..

1 ulasan:

cik pida berkata...

ciannyer dikja...tp tetap ayu...;)

pose adam dh seksi giler...tp kalo buang puting tu konpem jd pose yg paling mautt abad ini...xp