AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Oktober 04, 2009

tengok wayang di minggu raya ..

sejak dua menjak ada panggung wayang dalam kawasan ni, saya macam addict tgk wayang ..

tau2 saje time raya ni, parking kat tesco ngan taiping sentral tu mmg sentiasa penuh ..
jgn harap laa nak mencelah dengan hati yang gumbira .. dah ler 'q' panjang .. belum tau lagi parking adew ke x ..

so, kali pertama pergi malam raya kedua, balik cam2 aje .. cuma singgah beli kek untuk majlis pertunangan anak kawan abah ..

then, pegi lagi skali raya kelima kot .. time tu saya ngan atan x join family pegi beraya .. dikja pulak dah keja seperti biasa ..
petang tu, saya ajak atan temankan saya pegi cuci rambut kat saloon ..






klako nyer bile syampoo gurl tu tanye saya, adakah atan tu hasben saya .. hahahaha ..
xagak2 betui that gurl nak tnye soklan .. ceh!

saya kata kat atan ..
samada dia nampak tua atau saya yang sentiasa muda .. ahaksss !!
cian kat atan kannn .. slalu jadi mangsa bila temankan kakak2nya..

oppss ..
berbalik pasal cite tgk wayang ..
malam tu kiteowg bertiga (saya, dikja & atan) tengok cite Jin Notti ..
hurmm .. apa yang buleh saya kata, best siket dari cite Sifu n Tongga kut ..
itu pendapat saya jek ..

malam esoknya pulak, dikja anto jek saya ngan atan g taiping sentral ..
die xjoin sbb nak g beraya umah kawan die .. kali ni atan blanje laa pulak ..
xtau nak tgk apa, tgk aje laa cite perfect gateway ..
buleh laa .. ada scene2 yang suspen giler ..

kiteowg xsabo nak tunggu 8 Oktober ni ..
nak tgk PAPADOM .. afdlin shauki yang slamber kodok tu ..
klako jek bile tgk the making of filem tu ..
mesti laa kan .. nama pun filem terbaekkk ..
harus laa terbaekkkk ..


tengok pipi saya tu .. chubby giler kannn..
ini adalah kesan memakan kuih muih raya taw ..
hahahah ..

Tiada ulasan: