AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Khamis, Oktober 15, 2009

jawatan pemandu sambilan telah diisi ..

bila saya dapat naik pangkat, kemudahan pertama yang saya dapat ialah
dibekalkan seorang pemandu .. ..


(ni laa rhupe driver saye tu di samping my gen2 merah .. xp)


pemandu saya ni xnak gaji cuma topup kedit 2 unit tepon die jek ..
skali skala bawak g tengok wayang, makan kepsi .. (seb bek pizza die xsuke ..)
pemintaannya xbanyak mane .. cuma kdg2 jek die banyak songeh .. ahakkksss!!
(matik laa kutuk adik sndiri .. )

ofcoz laa sangat berbaloi ..
hikhikhik ..


sedang menghitung hari tunggu 1 Nov - bufday ke 18!!


alkisahnyerr si atan ni dah dapat lesen memandu mase bulan pose lepas ..
since die dok makan tido, makan tido jek kat umah tu, mama swh die anto saya pegi/balik keja ..
kurang2 adalah aktiviti harian dalam hidup die tu .. cehh!

tapi saya dah pesan siap2 dokek die ..
jgn sesekali saya nampak die bwk gurlfren dlm keta saya ..
xpasai2 saya suwuh that gurl turun jln kaki ..
dun play2 haa ..

memang lega banyak laa saya bila die ada ..
bukan setakat senang nak g memana .. senang jugak bila ada orang temankan ..
hari ahad lepas, die temankan saya pegi kenduri ..
kalo tade kawan, jgn haraplaa saya nak pegi sengsorang ..

stat khamis sampai isnin depan, die offday ..
g join group abanglong berniaga kat expo di shah alam .. rasa2nya SuaRasa TV9 kut ..


die dah expert buat rawatan resdung ..
saya dah penah cuba skali dan sangat memuaskan ..
(pic ni diambik kat expo bagan serai, perak)



sedang bagi penerangan pada pelanggan ..
ada gaya x? hahaha ..



HERBA MANIS
inilah produk yang dowang jual dari syarikat sendiri ..



so, saya back to normal ..
normal bagi saya kalo terlewat bangun, kol abah mintak tolong anto .. (mesti pakcik ckap - ceh!!)
tapi harap2 dapat bangun awal sbb nak goreng kueytiaw untuk my klik kat opis ..

wokeh! nak tido dulu ..
papai ..

3 ulasan:

cik pida berkata...

wahhhhhh...sungguh tampan driver kak yang...jgn lupa sampaikan salam hamba kpd tuan empunya tampan ye..:D

pssttt..psstt..kak yang ada stok driver mcm ni lg x? nk employ sowang nih! hehehe..:p

kakyang .. berkata...

cik pida ~

xpew2 .. kakyang paham ..
doktor dah kompom cik pida ada masalah elegik kann ..
ahaksssss .. :p

neh nak habaq mai ..
stok anak2 ikan idok ler teman adew .. kalo stok ayam, stok tulang muleh laa teman poslaju kan tuk cik pida ..

mau ndak? ..
ekekekekekekek ..

cik pida berkata...

ceh kak yang!
tak mauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :p