AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, April 18, 2009

sesajek....hehe


sesaje ltk pic dak ni...die gila glemer sebenarnya...sbb tu tetiba pic ni terlepas sowang2 kt atas sekali. kowang jgn ler kutuk die. cian lak kt die ni....nk pektis ada baby sndiri tu...wawawawa
sesape nk berkenalan, mintak maap ler...die dh x abelebel lagi. tp kalau nk rasa pukulan maut hero bukit siguntang siler le beratur...wakakakaka!


sesajek letak pic yg ntah hape2...pic ni aku lukis ngan tgn kiri. sesaje penceramah tu suwoh lukis ngan tgn kiri muka kwn berlainan jantina a.k.a boipren. cis! aku mana ada boipren kn, so lukis jek muka owg yg terlintas kt pikiran mase tu. Muka pak supir aku ler... die dh tgk pic ni, die ckp pic ni ensem sgt! wakakakakaak! kiranya aku ni mmg pndai lukis ler tu...jgn jelesss..xp






sesaje letak pic muka baby ni..usia die bawu seminggu masa aku g tgk sabtu lps. First baby kwn upis aku. Ringan jek berat dak ni, masa lahir 2.60 kg. Cumiljek die tdo...mcm aku masa baby dulu jugak ler...kowang masa baby dulu xtawu ler mcm mana....huawaawa..dush2 kt aku.
baby ni asit tdo jek keje..nek jeles aku...smpai nk minum shushu pon kena kejut. minum kejap, tdo blik. ceh! nk ajak men boling pon xleh...xp




sesaje lg nk letak pic yg dh basi ni...nk tenggelamkan pic pak cik ngan kak yang yg glemer tu. sebetol2nye aku jeles! huwawawawawawa...pic ni masa awal bulan april aritu...hehe. bukan setakat basi, dh naik kulat tahun pon...wakakakaka. xpew kan kak yang....wink2

4 ulasan:

kakyang .. berkata...

huhuhu ..
makan kek xajak!
makan pizza xajak!!

bile mao jumpe blanje kakyang plakkk..

aku dlm kejelesan tahap pertama neh!!
kwang3 ..

slash berkata...

wawawa pak supir jaga atie..
wawawa...
p:lawa x saya lukis pix
L:lawa awak lukis awak nie mmg berbakat ar...
wawawawa
wawawawa
wawawawa
:P

cik pida berkata...

yeyehh...

nmpaknye kejelesan fida sudah berhijrah kpd kak yang! taniah! taniah! big claps to my self! xp

cik pida berkata...

cissssssssssss pak cik!

dh mmg cik pida pandai lukis ler..tgn kiri tu.kalo tgn kanan mst muka jd sebijik orlando bloom. xp