AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, April 18, 2009

sambungan cite yg harus kowg taw ..


perlukah aku menoleh ke belakang lagi kalo owg dah bagi lampu hijo?? .. tade3 ..
yang pasti aku akan menggunakan ruang dan pluang sebaik yang mungkin ..
hik3 .. jgan mare bro ..

kalo kowg bace cite sblum ni .. kowg pun nmpak aku sgt2 teruja nak jumpa kawan aku ni kann..
aku cume kenal die kat alam siber jek .. pas2 jadi kawan baik (u, kite mmg kawan baik poreber n eber until when2 kannn..).

die slalu ckp ..
kawan xleyh lawan, kawan xleyh kawen ..
ada aku kesahhh??? .. ngeee ..
sgt xkisah laa beb! sbb dlm ati aku xpenah .. ulang sore ..
XPENAH pun terpikir nak kawen ngan die ..
stakat melawan ckp die tu haruss laa sgt2 kann..
keh3 ..

dan kirenyerr die setuju laa kann ..
kawan leyh majuk2 ..
ngan die ni mmg aku sgt suke majuk2 ..
waaaa .. siket2 sudah mao sentap .. klako pun adew ..
tapi, die ni jenis xkisahnyer owg ..
maka, tade tkesan di hatinyer kalo aku over2 majuk pun..
siap perli2 ag ..
ceh!!

3 ulasan:

cik pida berkata...

yeyehhhhhhhhhh...dh ada sambongan!
pas ni ada sambongan ag x?
sambong ler ag smpai jd telenobela 47895 episod..heks!

kakyang .. berkata...

ceh!! ..
jum beli tali rapia byk2 ..
kite sambung-menyambung ..

cam phanraye tu..
lepas bukit gantang ..
kite berjumpa di penanti ..
huahuahua ..

cik pida berkata...

uittttt?? jd kew kt Penanti tu? pasni ramai2 adun ltk jawatan. Kita buat pilihanraya setawon sekali! kui3