AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, April 21, 2009

gedik santai kat bukit merah laketown ..

gentlemen sowg ni tnye aku nape tade xcite pasai cendol pulut .. haiyaa itu budakk ..
die saksi sume kejadian, tanak pun tokok tambah cite .. nak tunggu aku jgak jadi penglipulara .. panggggg skali nak?? .. (auwww .. manje2 jek) .. keh3 ..

ermmm .. rupe2nyerr, aku belum cite abes pasai program sabtu & ahad spt yang aku janjikan tu yaa .. (macam ler kowg sume xcited nak taw .. lawak3 ..)

so, ini cite sambungan ari jumaat ..
kengkawan aku ni 1st time mai tepeng .. jadi haruslaa aku jadi pemandu pelancong yang terbaekkk wokk!! .. tapi ntah arr .. mule2 tu, aku kekok jugak nak sesuaikan diri .. (u, sorry taw ..) hari jumaat yang meletihkan bgi dorang .. (aku pun - tidoq xcukup maaa)

papepun, kiteowg sempatlaa mronda tesco ngan taiping sentral ptg tu .. singgah Masjid Daerah Taiping sembahyang asar dan teruskan perjalanan ke Matang .. mencari mee udang banjir yang terpemes kat Malaysia .. hahahaha ..

nah! makan mee udang sepinggan rega RM12 .. sure2 puas ati .. tambah2 bile lelaki budiman yang blanje .. tenkiu yaa, en baby mucuk2 .. tapi, xdew pic arr nak tunjuk kat kowg sbb hati aku time tu cam ala2 sentap sket .. huhhuu .. jadi, aku males nak snap pic kat mane2 .. (u, klu ada pic mee udang tu, upload cni taw, plezzz dear..)

ok, tu jek ari jumaat ..

Ni cite pasai ari sabtu lak .. Apalagi, kalo mai cni xbawak g Bukit Merah Laketown mesti cam kurang ajinomoto jew kann .. hahahaha ..

Makanyerr ..
kiteowg pegi aje laa kannn .. Siap bawak adam lagi .. sbb adam dah xleh berenggang ngan acu angkat die ni .. so, aritu aku jadi baby sitter adam ler .. xdew laa over mandi2, just main2 air temankan adam jek .. bio tetamu jek yang gedik2 happy .. (kat cni pun, aku tade snap byk foto .. sbb still ala2 sentap agy .. ceh kat aku kannn .. apew kes asit mao sentap jek .. dush3 kat diri sndiri ..)

balik dari laketown, kiteowg g makan kat restoren Doli yang pames ngan keenakan kueytiaw gowg die tu .. kalo ari cuti, mmg sesak gilerr .. siap kena Q tunggu meja .. huhuhuhuu .. aku makan nasi ayam & barli ais .. (aku mmg suka nasi ayam restoran ni .. terbaekkk wokk!!) .. so, sgt laa cepat order sampai .. Cian kat gentlemen sowang ni .. kena Q lagi tunggu nak mam kueytiaw gowg yang pames tu .. tukang masak ni jenis masak sepinggan demi sepinggan kueytiaw tu .. xdew nyer die skali harung .. so, keaslian rase tu tetap mantoppp ..

aku ckp kat dorang..
kalo kowg rase kueytiaw tu xsedap .. kowg jek laa satu2 nyer manusia kate lagu tu .. sebab sume yang makan kat cni kate sedap! .. sedap! .. (ayat psiko tu .. nak suwuh dorang kate sedap sebenonyer .. huahuahua ..)

malam tu, kiteowg mlepak kat umah jek .. sudaa letih maaaaaaaaaa ..
kes ati aku yang sentap tu, dah settle dahhh.. huhuhuh ..
salah paham sket jew ..

so, ati dah kembali berbunga riang .. umpama lirik lagu ni .. 'hari ini kau datang riang .. membuat hati ku senang ..'
wah3 .. sukeee ..

Tiada ulasan: