AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, April 27, 2009

owg ketiga ..


Tgk kat sebelah tu, kakcik tgh pegang 3 kon aiskerim .. mesti untuk 3 owg kann ..

aku dah lame pikir nak tulis entri ni ..
bukan nak luahkan rase kecik ati .. tade .. tade terniat pun ..
just tibe2 jek terpikir ..

mcm loser jek tade kaple (cedok ayat sepet..) sbb tu aku slalu jadi owg ketiga ..

opppssss ..
bukan owg ketiga nak pecah belahkan kebahagiaan owg ..
bukan .. bukan ..

aku slalu jadi owg ketiga join kaple g memane .. huhuhu

kaple ..

like mama ngan abah ..
dlm sbulan ni, aku slalu jd owg ketiga tu ..
(sbb anak2 yng laen sume tade kat umah)
hahahaha ..

like kakcik ngan din ..
pantang depa balik cni jek .. mesti aku nak mgikut ..
(dah jadi habit)

like cik pida ngan pak supir ..
ada laa skali aku jadi owg ketiga ..
aku lak melebih2 (dgn keizinan cik pida kannn) .. hik3

like pakcik manap ngan makcik jenab ..
(adew aku kesahhh?? .. wawawa ..)

aku taw ..
sume tu tanda kasih sayang kowang sbenarnyerrr ..
sbb kowg kecian tgk aku yang loser ni ..
mekacih laaa aku ucapkan ..

pehal tetibe aku emo ni ..
dush3 ..

3 ulasan:

khaLifah feDi berkata...

urg tiga pon urg ape?emm relax2 cool sak!!

psst esok jgn luper pi blog kf ok!!!

cik pida berkata...

sedap jek eskrem kak cik pegang tu...nyam3
kak cik nk ckettttttt! xp

vidadarisakura berkata...

kak...
eskrem tu menambat hatiku