AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Khamis, April 16, 2009

xlalu makan ..

slalukan selera makan aku xpenah out ..
kalau xmakan banyak .. makan sikit @ makan berkali2 ..
tapi since jumaat lepas, nikmat makan tu ado!!! makan jugak ..
tapi sgt2 kurang dari kebiasaan ..
owh, y????

bile gntlemen sowg tu tnye smada aku sngaja skip makan sbb mao kurus ..
aku sgt2 laa sentap wehh ..

kengkawan aku pun pelik .. camne aku leh makan capati sgt perlahan ..
lambat beno nak abiskan .. depa pun klipok2 dok nunggu aku selesaikan ..
huhuhuhu ..

so, dlm minggu ni, aku pakse diri makan apa yng patut spy aku tade kebuluran
tahap somalia tu .. krang xpasai2 jek kena anto berehat kat spital ..
ngeee .. tamo2 ..

3 ulasan:

Unknown berkata...

Salam kak yang...........tak lalu makan senang je...suruh org suapkan...kehkehkeh

cik pida berkata...

ye kew shaiful...

kalo owg tu xnk suapkan? cane?
huhuhuhu...

cik pida berkata...

hehehhe...potong line kak yang jap.kui3