AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Jumaat, Disember 12, 2008

aku, fida dan dot .. dot.. dot ..





saje laa nak glamerkan si fida de gojes nie .. yang santek, yang putih, yang tinggi, yang kurus, yang klako, yang cumil, yang mucuk2 .. keh3..

sebenonyer, dah berape hari nak upload gambo2 ngan fida ni tapi asit xbuleh2 jek.. dan akhirnyer, ini laa die hasilnyer..

gambo2 ni mase kiteowg jumpe kali kedua kat tempat fida. Bagus betul fida jadi tuan umah .. siap blanje tengok wayang (rase cam tempah satu panggung tu tgk cite james bond .. kui3), makan nasi mangkuk kucen, g ronda2 sampaikan anto aku balik umah, pun die buat! Kire die ni tuan umah gred A++ laa .. mekasih ya!!

Lepas ni, klu adew pluang.. kite g jengjalan kat tempat kyng lak tau .. dengan syarat fida kena tido kat umah kyng laa .. kyng leh bawak fida g :-

  • makan nasi lemak 5 bintang,
  • makan kueytiaw dolly,
  • makan nasi ayam kat tesco,
  • makan yong taufu kat bomba,
  • makan kanji arab depan opis kakyang,
  • makan angin kat taman tasik,
  • makan bubur kacang kat cili padi,
  • makan muffin jek kat keni rojes,
  • makan coklat kek kat sikret resepi,
  • makan ati .. klu plan baguih punye tapi xjadi ... hux5
  •  
    dan menyusuri jalan kenangan .. Mesti best kann..
    tapi, tu laa .. kite ni jenis last minute planning.. kalau buat rancangan awai2, mesti macam2 hal jek.
    Adew aje laa yang xavailable .. hahahahahahaha ..

    2 ulasan:

    cik pida berkata...

    kak yanggggggggggg....
    huhuhuhu..y u make this thing so touching!!! huwaaaaaa..
    kak yang sj jek taw..

    tenkiu kak yang...pida sgt2 menghargai persahabatan ini..

    pasni, xyah la nk mengglemerkn pida yg bcuk ini...dh rasa mcm blog pida lak! ceh kak yang!
    neway, thank you thousand billion hundred billion to u!!

    kakyang berkata...

    huhuhuhuh .. bcoz u touch my heart too ...