AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, Disember 22, 2008

huwaaaaaaaaaaa .. sume owg adew kaple ...



huhuuhuhuh .. rase tercabar neyhhh .. nnt depa sume dah kawen, tinggai aku sowg2 .. xdak kaple lak tu .. cedeyyynyerrr ...

uiittttssss, terover jap .. terjeles sat .. bile adik manje aku ckp die tgh menambat ati seseorang .. harap2 die bertemu jodoh yang sesuwei.. bertuah betui pompuan yang jadi pilihan hatinyer tu .. xsabo2 rasenyer nak makan nasi minyak owg nogori neyhh ..
hahahahahha ..

xdew maknenyer nak cedeyyy2 .. aku ok jek .. malah tumpang sonok sgt bile tgk owg lain happy. untuk adik2ku yang tgh mencanai impian.. yang tengah membina harapan, yang sedang mencari bahagia .. semoga cinta kalian dipatrikan dengan ikatan perkahwinan .. Insyaallah ..

UBAT PENYAKIT CINTA

"Meletakkan diri seadil2nya dalam mencintai pasangan, bersikap moderat, tidak condong dan berat sebelah tetapi berada di tengah-tengah. Jangan berlebihan mencinta kerana ia boleh menyakitkan anda. Bersedialah untuk dipisahkan oleh Yang Maha Kuasa. Bertemu dan bercerai kerana Allah, qada dan qadar tiada siapa boleh melawan.

Jangan pula kedekut, tidak cukup memberi kasih sayang kepada pasangan anda. Cinta berlebihan buat anda bosan, berkurangan cinta juga rasa tak nikmat, maka yang pertengahan itu jalan yang selamat.

Jgn terlalu bergantung kepada pasangan. Sesekali berpisah boleh menyemai rasa rindu di hati. Jika bersendirian anda mesti bertanya bagaimana jika aku terpaksa melalui hidup ini tanpanya?..

Siapa sesungguhnya yang lebih dekat denganku, yang tidak pernah meninggalkan aku dalam susah dan senang, yang tidak akan surut kasih sayangnya pada diriku? Hanya Allah Taala yang setia mencintai anda.

Kekasih boleh lari, suami buleh pergi. Mengapa bersedih kerana cinta yang belum pasti kekal. Jika cinta di hati anda berasal daripada Allah Taala maka orang yang anda cintai akan bahagia selama-lamanya di sisi anda. Namun kalau cinta itu bukan daripadaNya, takkan lama bahagia itu dirasai, tinggal menunggu bila kehancuran akan tiba .."
wallahualam ..

Tiada ulasan: