AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, Disember 06, 2008

chubby gilerrrrrrr ..


Lepas balik kursus ms iso kat kota bharu, kelantan tempoh hari, dah macam siri jelajah mesyuarat kat luar opis lak .. huhuhhuu .. Pulau Pangkor - Kuala Lumpur - Sungai Petani .. wah2, macam tak percaya lak, aku terlibat ngan sume mesyuarat tu .. Harap2 lepas ni dok kat opis jek laa .. sbb banyak sngt keja yang perlu dibereskan ..

Tak tau ler aku buleh selesaikan sume tu ke x.. tapi yang pasti aku semakin hilang fokus pada kerja .. Dalam erti kate lain .. suka menangguh keja! Memang tebiat buruk aku dari dulu lagi ..

Keja yang aku simpan berhari2 tu upew2nyer boleh disiapkan dalam beberapa jam sahaje .. yang penting fokus!!! .. Bukannyer susah sgt punn ..

Tapi, bile dah mai mood malas tu .. adoyai .. tatau nak cakap camane .. mungkin sbb fizikal makin chubby kut .. asit bermalasan sahaje ..

Tiada ulasan: