AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, Disember 17, 2008

angkat kain jemuran .. ujan dah turun .. ekekekek ..


teringat lak dialog dalam cite p.ramlee tu .. heheheh ..

musim ujan jek skrg nie .. klu x pagi .. mesti petang sampai malam.. pas2 sambung lak waktu subuh .. seb bek waktu pi keja xdew laa ujan lebat .. klu x mmg lokoih laa .. waktu balik keja pun setakat ni masih ok lagi .. maklumlah standard naik bas, mmg lagu tu ler .. huhuhuhu ..

risau jugak klu2 banjir kilat cam ari2 .. panik gilerr.. Jadi, klu ujan lebat tgh malam mesti bukak tingkap skodeng umah jiran2 .. ada satu hari tu, jiran depan umah siap minx no. hp aku kat adikja .. die ckp klu ada apa2 hal buleh kol aku cepat sbb aku slalu xdew umah .. bagusnyer depa tu.. jiran cine selang 2 buah umah lak, minx no. tepon mama mase jumpe kat pasar pagi, cam2 jugak laa alasannyer .. umah aku slalu kosong! .. yea laa .. pantang cuti mesti kat kg! klu aku males balik umah .. sminggu dok umah parent. tu belum lagi pi mesyuarat kerk, pi mlawat sdara mara kerk .. banyak sgt agendanyerrr..

alih2, umah tu dah macam transit jek .. depan umah pun dah xterbela .. pokok2 bunge kertas tu macam xmo berbunge jek .. dah macam xbest! (tuan umah males jaga, salahkan pokok xmo berbunge lak .. ) kui3 ..

Tiada ulasan: