AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Jumaat, Disember 12, 2008

Terlukakah die?..

aku tak tahu .. Marahkah die padaku bile aku menghilangkan diri begitu saje .. Msg xreply, tepon xangkat.. Buat perangai sungguh aku nie .. Tetibe jek jadi pengecut! xbrani nak nyatakan apa yang tersirat di hati.. huhuhuhuh ..

Die adiahkan wangian ni masa 1st time jumpe .. Kebetulan aku ada mesyuarat kat KL. Bergegas die dari tempat keje nak jumpe aku bile aku ckp, klu nak jumpe petang aje buleh.. mlm meeting time! Siap bawak kawan sbb die xtau sgt jalan kat KL nie..

aku penah ckp padanya.. apa saja perkembangan selepas itu bergantung pada pndangan hati aku pada die .. walaupun sebelum ini aku cuba memberi harapan padanya dan peluang pada diri sndiri.. tapi, tatau laa nape hati nie mcm xmo berkompromi ... Ntah nape hati aku xbersetuju langsung untuk menerimanya.. aku jadi pasif. Aku xboleh terima sifat gile2nye itu .. Aku rase aku terlalu tua untuk bercinta dengan owg yang bersifat kebudak-budakan..

maafkan aku andai telah membuat dirinya terluka.. Walaupun aku tidak nyatakan secara terbuka tapi aku tahu die paham bile aku menjauhkan diri ..

Mungkin juga aku tidak bersedia menerima lelaki dalam hidupku sekarang .. Aku xmo hipokrit. Mulut bicara cinta tapi hati masih terkenang2 arwah suami, masih teringat2 kenangan dulu .. Sangat xadil padanya!

apapun, aku tahu.. aku xlayak menilai kelebihan dan kekurangan die .. kalaulah ada orang menilai aku, ntah2 langsung xmenepati standard kualiti yang ditetapkan! aku sedar setiap orang ada keistimewaan masing2 .. maafkan aku!

semoga die bertemu org yang sesuai, yang menghargai segala kesungguhannya ..

Tiada ulasan: