AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, Disember 08, 2008

Salam Aidiladha ..


salam aidiladha buat semua muslimin dan muslimat .. Alhamdulillah, kite masih diberi peluang menghirup udara segar di bumi ciptaan Allah ni.. Persiapan raye kali ni ala kadar jek .. Cume siapkan sikit juadah untuk tetamu yng datang .. Cian lak klu sedara mara datang, xdew bende nak dijamu pulak kannn .. nak cite pasai baju raye ni .. huhuhuhuh... tahun ni aku langsung xtempah baju kurung baru. Ni sume gara2 trauma tempah baju ari2, akak tailor tu jahit baju aku tapi ukuran badan owg lain .. cedeyy betui .. Lepas tu, aku langsung xtempah baju kat die .. huhuhuh..

Kakcik tepon bgtau balik raye umah mak mentua dulu. Petang raye esok baru balik cni .. Xkisah ler, janji balik .. Nak cium adam puas2!! hahahahha..

Abglong dan Abg wie biasa laa.. Sibuk menguruskan kehidupan dgn isteri dan anak2. Syukurlah bile dah kawen ngan ada anak ni, jadi lebih bertanggungjawab.

Adik Ja .. sejak dah jadi kerani akaun ni, melaramnyer bukan main .. Maklumlah body cumil.. pakai ape pun masuk. Lain laa macam aku ni .. yang chubby! xpew2, chubby tu kan cute.. kui3.

Atan .. merdekalaa kunun.. SPM dah abes!! Tension gak die kena g PLKN bulan Mac nnt.. apa xnyerr.. die dah xcited giler nak keja .. xsabo nak pegang wet sndiri laa tu..

Abah & mama .. harapnya mereka akan terus saling melengkapi. Banyak upewnyer yang perlu kita korbankan dalam mencari damai di hati. Semoga mereka terus bersabar bile dugaan datang silih berganti ....

nini .. aku tahu semua menyimpan windu yang sarat padanya .. tapi, masing2 mendiamkan diri kerana bicara tentangnya sgt melukakan hati .. Die xpernah jauh langsung dri hati kami sume .. sgt2 windu padanyerr ..

adoyai .. aku xmo nanes .. tapi, air mate ni nak kuar jugak ..
arrrggggghhhhhhhhhh ..

Tiada ulasan: