AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Mac 24, 2009

Masyarakat


Kuku kotor = pengotor

Anda baru ingin makan nasi dengan rakan sekerja. Lauk-pauknya begitu menyelerakan, siap dengan ikan bakar cicah air asam lagi. Tiba-tiba tangan anda dan dia serentak ingin mencubit ikan bakar lazat tersebut untuk suapan pertama. Mata anda tertancap pada kukunya, aduhhh dahlah panjang, hitam pula tu. Apa perasaan anda? Begitu juga jika ingin berjabat dengan orang lain, adakah tangan anda sudah cukup bersih? Pastikan anda makan atau berjabat dengan tangan yang bersih. Kali ini, segalanya yang perlu anda tahu tentang menjaga dan merawat jari serta kuku.

cth kuku y bersih mcm kenal jerk tangan nie tapi di mana yerk...
wawawawa........


nota tapak kaki: bleh mng ka..........

15 ulasan:

kay berkata...

agak geli juga la..tapi teruskan je makan..ambil bahagian yg dia tak sentuh..

atty's berkata...

mmg tak lalu ar..

tu jari jemari sapa yg montok2..

slslash berkata...

wawawa...
rezeki jgn di tolak...
musuh jgn di cari... mana taw celah2 kuku dia ada vitamin y berguna utk proses pencernaa.. x g2..

kakyang .. berkata...

uwekkk !! cite pasai kuku kotor ..
ade ke patut jari jemariku jadi model ..

wet royalti mane??

kakyang .. berkata...

nak2 pulak mem kowg yang blanje kann .. kotor pun tade hal laa .. apa susah .. pijam mata maa ..

slslash berkata...

e.eh...
bleh check dna ma...
tgk ar ada mcm sama ka pix...
wawawawa..
jaguh bowling katakan...

kakyang .. berkata...

nota gatai tapak tangan :

insyaallah ..
menang akan diusahakan ..

cucu cicit tun teja .. tun patimah, tun kudu .. tan tin tun ..
pantang mgaku kalah sbelum berjuang!!

yeahhhhhhhh .. serangggggggggggg!!!!!

slslash berkata...

wawawa...
nie nak kena bawak jumpa nyai lulur kudul...
minx jampi takut owg perak wat sampai x nampak bola...wawawa...

kakyang .. berkata...

ceh!!
awat xmintak kat niyang rapik jek .. :p

kakyang .. berkata...

Bas Rapid KL atau Rapid Penang pun buleyyyy ..

huahuahua ..

slslash berkata...

niyang rapik dah mati... mesti x tgk sampai abis...
wawawa..minx petunjuk dr ilahi jerk..

cik pida berkata...

die idop blik ar...sblom mati, die smpat klonkan dirinyer....xcaye tye profesor klon! xp

slslash berkata...

sian kat an2...
an2 pown sekarang boleh clone...
teringat cete star war...
the clone war...
mungkin dr sini dtg idea nak clone an2...
mesti bomoh tue tgk star war..
wawawawa...........

cik pida berkata...

abes..igt pakcik2 jew pndai tgk star wars??? bomoh x pandai????

apedaaaaaa....

wawawawawekkkkk

slslash berkata...

ye x ye jugak..
ingat kat umah bomoh x dapat chanel 5 kerk?
wawawawa...

ketawa sama e2 pida wawawawa..