AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Mac 08, 2009

massage by Dr Fish ..


pagi ni, dikja dah plan nak g tempat keja lame die .. nak ambik voucer pree .. esok pagi nak g wat lawatan ke ecopark, tempat owg utan dan waterpark .. tu pakej kelayakan tuk family staf .. since dikja dah benti ni, kalut2 settlekan pape yang patut .. tapi, frust jugak laa sbb kakcik xjadi balik minggu ni utk join skali .. last2 aku kol ita ajak die g, buleh bawak nana ngan mia skali .. kalo pakcik ada kat tepen skarg ni .. sure2 kakyang ajak pakcik jugak ..

abes selesai urusan si dikja ni .. die ngajak aku g FISH SPA .. kowg besa tgk kat tv kann .. 'let the Dr Fish get rid of your dead skin' .. aku macam tanak jew, kire pikir 2 kali laa .. blum letak kaki pun aku daa terase kegeliannyerrr .. tapi, rugi laa kan kalo xcube pngalaman baru ni ..



mule2 buh kaki dlm kolam tu, mmg geli gilosss .. ikan tu berenyut2 mai gigit2 kaki aku ..
berape kali aku angkat kaki .. ngeeee .. xsanggup!!
dah 2, 3 minit tu bawu aku relakss ..
wahhh3 .. mmg syiokkkk!!


ikan tecik2 ni name die Chinchin Yu ..
rega sekali rendam kaki dalam kolam ni RM 10 henggit jek ..
dalam tempoh 15 minit ..


ni bekpes kiteowg pagi tadi ..
makan2 isi perut sblum g bukit merah laketown resort ..

Tiada ulasan: