AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, Mac 14, 2009

lapo ..


babe!
aku lapo gilo babas nie ..
makanan terakhir yang aku tibai malam tadi adalah aiskerim seperti brand conetto .. dikja g kedai nak beli meggi dan aku pesan aiskerim .. sngaje nak mnyusahkan tekak laa kann .. tgh demam ngan selesema suka suki makan aiskerim lak ..

tunggu punye tunggu dikja masak meggi .. harammmmmmmm xdimasaknyer .. cmne dikja buleh males sebegitu rupe skali .. wouhhh ..

ni sume gara2 AF7 .. tamao gerak2 dari ngadap tv! kesimpulannyerr .. meggi masih dalam kedudukan asal .. dikja sudah lena diulit intan ..

aku lak .. tgk cite intan klipok klipok kelaparan .. psiko diri .. 'kalo sebulan xmam malam sure2 kurus kalah cik pida .. hik3' makanyer, aku lena bersenandungkan lagu ..


bangau o bangau nape ko kurus
camne aku xkurus .. ikan tamao timbul

ikan o ikan nape tamao timbul
camne aku xtimbul .. rumput panjang sgt

rumput o rumput nape panjang sgt
camne aku xpanjang .. kerbau tamao makan

kerbau o kerbau nape tamao makan
camne aku nak makan .. pewut aku sakit

pewut o pewut nape ko sakit
camne aku xsakit .. makan nasi mentah

nasi o nasi nape ko mentah
camne aku xmentah .. kayu api basah

kayu o kayu nape ko basah
camne aku xbasah .. ujan timpa aku

hujan o ujan nape ko timpa kayu
camne aku xtimpa kayu .. katak panggil aku

katak o katak nape ko panggil ujan
camne aku xpanggil ujan .. ular nk makan aku

ular o ular nape nak makan katak
camne aku xmakan katak .. memang makanan aku ..

huahuahua ..

Tiada ulasan: