AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Mac 08, 2009

karaoke jamban ..


hik3 .. cam lawakkan name die .. tapi,
mmg ler btui kann owg panggil karaoke jamban .. bilik tecik yang muat 2 owg dan buleh lalala .. nyanyi2 sesuka hati asaikan buh token ..

lepas kuar dari fish spa tu, kiteowg terus g karaoke ni .. lama jugak x nyanyi2 sambil pegang mic .. hehehehe ..

dengan sore yang sesedap rase tu .. kiteowg bantai aje laa lagu ni : -

* Kerna Terpaksa - Fran
* Gerimis Mengundang - Slam
* Bukan Cinta Biasa - Dato CT
* Seribu Bintang - Alleycat
* Jika - Melly

sume lagu lame kannn .. kiteowg daa males nak cari2 .. jadi tangkap muat jek lagu2 yng ada depan mate ..

papepun .. aku mmg suke sgt lagu seribu bintang tu .. dolu2 kan, klu kena pakse karaoke, tu arr lagu pilhan aku ..

Seribu Bintang

Ingin kupergi jauh darimu
Agar kukenal erti rindu ini
Ingin aku menyelami jiwamu
Agar kukenal dirimu kasih

1
Ingin aku membenci dirimu
Tapi kebencian tiada padaku
Walau apa yang kau sangkakan
Aku tetap cinta padamu

Telah lama kuhidup melara
Telah kugagal dalam bercinta
Kini kau datang dengan seribu bintang
Bintang yang dulu sembunyi
Bintang yang tiada bererti

Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
Aku kan selalu dekat padaku
Tapi jangan kau hanya cuba
Untuk mempermainkan cintaku

( ulang 1 )

Jangan permainkan cintaku

Tiada ulasan: