AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, Februari 16, 2009

windu ..

siyes nie .. aku betui2 winduuuuuuuuuuuuuuu ..
windu kat opisss jekk .. erkk .. opis???

- windu nak naek tangga, wlaupun tcungap2 mintak nyawa ..
- windu nak pakai kasut tumit tinggi yng mlm2 dok tidoq bwah meja ..
- windu mesin photostat yng dok klabu hitam sokmo ..
- windu toilet pompuan .. yg aku dok konker sowg2, klu pompuan sowg ag xdew ..
- windu nak berkawad .. dok cari bos2 kecik klu ada adhoc meeting ..
- windu nak tulis surat .. 'kerjasama tuan amatlah diharapkan dan didahului dengan setinggi-tinggi penghargaan' ..
- windu nak makan pree cam dak skolah dapat RMT tu .. hik3
- windu nak gussip2 ..
- windu nak minum nescafe ais turbo .. (tapi kedai kanji arab tu tgh boikot nes & milo daa)

hahahaha ..
mcm sewel jek pnyataan aku kat atas tu, erkk ..
pat ari cuti wei .. aku jd boring gilosssssss dok dlm umah ..

pagi ni aku tido dekat2 kul 4 pagi .. (pakcik dah ingatkan aku pasai nasihat cik pida - tido awai, tapi aku dok ketegaq xdgr ckp) .. bangun 5.30 pagi .. nantukkkkkkk!!

aku xsangka lak, tetibe jek aku jadi semput kat opis .. lelah!
asit dok batuk saje .. sore aku pun xleyh nak kuar sgt .. sakit tekak!
punca kuasa dikenalpasti - ekon!

klako jugak..
aku ckp lembut .. tertib .. berhemah - kesan dari sakit tekak ..
terase hipokrit jek aku ari niehh ..
huuhh!

Tiada ulasan: