AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Februari 15, 2009

blur ..


agak blur arini .. banyak benda nak cite.. tapi, bak kate owg tue2 .. 'klu kail panjang sejengkal, jgn lautan hendak diduga'
so, aku pelan2 pikir ..
masukkan entri satu persatu ..
bulehh gtu?

almaklum beberapa hari ni aku agak mengong cket.. demam berpakej .. batuk, selesema, semput .. dapat ler mc 2 hari ..

pecah rekod tahun ni, awai tahun lagi aku daa mc!! tahun lepas, klu aku sakit .. jgn harap aku nak g klnik kerk... spital kerk .. aku wat buduh jek kat umah, tahan sakit sowg2 atau balik kg memerap mama ..

tapi, kali ni, aku cam nak tunjukkan bukti yang mmg aku sakit .. ceh! (cam ni owg pun ada!!) mlayang RM36.00 henggit bayo wet ubat .. huhuhuh .. aku lak jenis malas makan ubat, atau aku makan ubat xpenah abes .. tu laa salah satu sebab aku males g klnik .. membazir jek .. (cam tu owg pun ada!!!)

pagi khamis tu, aku sms kat 3 owg gentlemen ni .. (standard wajib bgtau .. sbb nnt depa kol cari aku.. dan swh aku wat keja) .. hahahaha .. pas2, serentak aku dapat balasan sms drp depa bertiga ngan ayat skema .. 'ok!'

aku bagtau aku mc aritu, sedangkan aku xpegi klinik lagi .. aku pkir klu doktor xkasi aku mc, aku ambik cuti rehat aje laa ..

pegi klinik, tension!.. aku paling xsuke bab menunggu giliran ni .. pas2, ada lak yang potong Q, sbb urgent case .. huhuhuh .. atan lak, lepas anto jek aku, die terus blah g mane ntah ..

dekat 2 jam tunggu, bawu turn aku sampai .. aku ingat nak ckp kat doktor yang aku selesema jek (kunun nk jimat bay
o wet ubat) .. tetiba mase tu lak tbatuk2, kerap lak tu .. ceh!

doktor tu tnye aku nak mc bile .. esok ke arini .. atau nak 2 hari?
wah3 .. rase cam bercahaye jek mate aku mase tu .. errkk .. buleh ke doktor? .. hahaha, aku leyh tnye doktor lak soklan cam2, cam berdose jekkk kannn..
huahuahua ..

actually, aku xharapkan mc 2 hari pun .. keja tgh banyak jugak ni ..
tapi, bile dapat mc tu, pale utak aku tetibe jadi males .. terpkir syoknyer tidoqqqqqqq ..

camne pun, kire padan muke aku jugak arr ..
sbb aku cuti sakit 2 hari, aku kena kol owg tu, kol owg ni .. kena set up balik benda2 yng aku spatutnya buat dalam 2 hari cuti tu .. seb bek member opis aku ni baik .. kol aje mintak tlg, depa pun ok jekk .. dgn sore yang sengau2 basah ni, mmg depa kesian laa kann ..
kompem demam selesema!!

Tiada ulasan: