AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, Januari 19, 2009

Coba ..



Tahniah kat Faizal Tahir yang menang vokal dan persembahan terbaik dalam AJL 23 malam tadi untuk lagu Sampai Syurga. Lagu tu jugak menang utk kategori Balada .. disebabkan lagu Sampai Syurga ni aku dah biasa sgt dgr, smpi jadi nada dering tepon aku .. jadi aku nak highlight kat cni lagu Coba, nyanyian Faizal Tahir yang macam ala2 majuk dan jauh hati gitu .. agak kena laa ngan mood aku skrg nie..

Jum kite hayati liriknyerrr ..

coba kau dengar
coba kau coba
diam bila ku coba
untuk berbicara dengan kamu
pernahkah kau anggap
bila ku perlu tuk meluahkan rasa hati

dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar senang kau merasa

siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku padamu

coba kau lihat
coba kau coba
renung ke mataku
bila ku kaku melihatmu
pernahkah kau ada
bila ku perlu tuk menyatakan rasa sakit dalam diri
dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa

maafkan kerana ku tak pernah
terlintas tuk menulis padamu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar
untuk kau melihat ke mata aku

Tiada ulasan: