AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, Januari 31, 2009

jum makan2 ..

ptg jumaat tu, aku dapat kol dari ita kul 5 lebih .. tnye aku katne .. tkejut die bile tau aku kat opis lagi .. memang laa aku slalu balik lambat.. smlm saje smpi umah dah dekat kul 8 mlm .. ape kebenda aku wat pun aku tatau .. so, die nak ajak aku g makan2 ngan family die kat kuala trong .. hurmmm, jauh jugak tu .. kul 6 depa nak gerak ..

aku cam berat ati nak pegi sbb aku kat opis lagi .. mase balik aku pun slalu 6.15 atau 6.30 ptg .. die siap offer nak ambik aku kat opis .. aku pun stuju aje laa sbb dah lame xmakan2 ngan family acu ni .. bawu aku tingat yg aku dah tlepas wish kat ita, 28hb aritu birthday die.. camne leh aku tlupe langsung .. tep2 tahun aku xpenah lupe wish ngan beli pezen kat die .. huhuhuhuhu..

actually, aku nak snap bnyk pic pasai makan2 tu.. tapi aku trsegan ler pulak .. jadi aku tangkap aje laa gambo pmandangan ngan gambo damia, anak si ita ngan zhaffril ni ..
  • p/s : opppsss .. lupe nak habaq .. ita ni adik spupu arwah hasben aku.. mak die adik mak mentua aku daaa ..



daa 26 tahun ko yerk .. ok laa tu, daa ada lovely hasben si zhaffril tu, ada si cumil damia ngan
ada keja tetap .. akak doakan smoga ko bahagia sntiasa ..
heppi bufday dear..

Tiada ulasan: