AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Januari 06, 2009

azam 2009 ..



azam ??? .. huhuhuhu .. actually, males nak cakap pasai azam .. sbb, azam tu selalunyer jadi mukadimah dairi mase awai tahun.. pas2, dengan dairi, dengan azam .. ntah ke mana hala letaknyer .. aku pun tatau ..

cam tahun sudah .. azam aku nak kurangkan makan makanan segera.. tapi tahu laa kan, yng segera tu laa cepat dimasak sedap dimakan .. hahahahaha..

pas2, azam aku nak kurangkan berat badan .. xkurus pun xpew janji BMI ok! hampehhh! slalu makan lupe diri tambah2 klu makan free .. banyak ler pulak owg rezki lebih, asit dok buat kenduri jek .. tu belum kire lagi makanan lebihan mesyuarat .. dah macam RMT lak .. ceh!

papepun, aku rase azam tu perlu ada sbb ianyer menunjukkan hala tuju, taget hidup kita .. cuma cara pelaksanaannye kena tegas sket .. kena pandai mendisiplinkan diri .. stakat ni aku belum mampu sampai ke tahap tu .. dok maen aci redah jek kejenyerrr .. tu belum lagi masuk bab aci ligan, aci2 bukak pintu .. muehehehehehehehe ..

Tiada ulasan: