AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Disember 22, 2009

swatch ROSE...





swatch rose...
valentine special....

hux5...
semalam pukul 11.30...
dpt pangilan....

f:assalamualaikum
a:w'salam dato'
f:bad yerk...
a:a.ah...

f:nak tanya ttg jam swatch rose ar.. ada lagi x?
a:mmg utk dato'.. ada lagi nie..
f:bad tgl mana?

a:area sku....

f:boleh jumpa x?.. jam mcm mana condition? a:dato' tgk brg klaw puas hati dato' ambil
f:ok, nak jumpa kejap lagi dalam kul 12.45 boleh..

a:boleh saya keja siang..

f:nak jumpa kat mana?
a:jumpa kat petronas+mcd kat tampoi..

f:ok sampai saya call..

pukul 12.30 dapat panggilan..
akhirnye berjumpa dgn f=faez... dia belikan swatch rose utk bini dia n beli tampal toksik..
rasa sgt puas sgt akhirnye dapat juga semua owg pakai swatch..
hux5
dulu masa skola aku kumpul duit nak pakai jam swatch..
akhirnye hilang lah jam ini membawa semua kenangan y lalu..
hux5..
jam ini bukan aku punya k..
aku beli utk se'owg..
lepas aku belikan dia jam bawu..
jam nie aku ambil balik sbb dia x jaga jam..
bukan aku buruk siku..
sbb klaw aku tgk brg y aku bg mcm x d hargai aku akan angin..
jadi dia dah paham dah..

dapat duit.. kira2 duit utg ada lbh.. mata nampak prosperity ayam..
wawawa...
kau owg rasa bleh kurus ke mkn pukul 1....
maen futsal setiap hari pown x boleh kurus..

ctatan kecil:cyg kat jam tue..
xpew semua owg kena pakai swatch... wakakaka

9 ulasan:

silentitulebehbaik berkata...

aritu gua g pasar malam area skudai.
nmpak sowang akak jual keropok leko pakai jam ni..

bini si faiz ke tu? hahahahah

slslash berkata...

bawu jual pg tadi..
pukul 00.30..
x taw plak bini faez tue kot...
dejavoo...
mak cik jual kopok leko pown pakai swatch..
hang bila lagi...
setakat pakai jam odm pasar malam apa kes..
hux5...

silentitulebehbaik berkata...

eh lu ckp biar btol ar..

gua pakai jam nose couple set la...harga pas discount x la semahal jam swatch lu...tp gua x kesah, yg pnting gua menepati janji dan x buat janji melayu...hahaha

slslash berkata...

janji boyan kot...
ahak...
xpew janji pakai jam..
bawu smart..
mcm abu...

silentitulebehbaik berkata...

gua bukan boyan, gua melayu portugal..hahaha

Uruchimaru @ kf berkata...

owh lawa jam tue !

hye kak yang !

kakyang .. berkata...

kf,

hye2 .. tu bkn jam kakyang laa kf ..
kakyang xmampu laa nak pakai jam mahal2 cam g2 .. tu standard org kaya2 jek ..

stakat jam pasar malam, pasar pagi, pasar tani, pasar borong, pasar payang, pasar khadijah bolehlah bila2 beli ..

wakakakaka ..

cik pida berkata...

kak yang...fida pon same gak..
pakai jam dinding je kt tgn ni..
huhuhuhu

slslash berkata...

fida pakai jam dinding kat pingang..