AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Disember 20, 2009

happy belated bufday mucuk2's family ..

Thanks kat my dear slslash @ akmal yang sudi take over keja2 penulisan di blog ni .. alhamdulillah ..

mungkin ada hikmahnya bila saya terputus hubungan ngan dunia maya seketika ..
saya sangat hargai kesungguhannya. dia berjanji nak publish 1 entri sehari taw ..
teruskan my dear ..

saya sekadar tumpang lalu saje di sini ..
melepaskan rindu yang sarat ..
dan mengucapkan selamat hari jadi yang PERTAMA buat mucuk2's family ..
dan terima kasih juga kepada semua teman2 blogger,
followers & silent readers .. korang mmg best!!

6 Disember tahun lepas saya berjaya create blog ni ..
setelah beberapa entri ditulis, saya ajak teman2 baik saya
slslash ngan cik pida join the club .. saling jadi tongkat, lampu dan telinga ..
sama2 jadi owner blog nie ..

sesungguhnya saya percaya blog ini sangat bermakna buat kami bertiga ..

4 ulasan:

en_me berkata...

tahniahhnyerrr.. ehehe

silentitulebehbaik berkata...

hahahahaha...

tahniah jgk kt slslash..
harap usaha anda berpanjangan

slslash berkata...

sepanjang sungai nile...
bermula dimesir
dan berakhir disudan

slslash berkata...

umpama paru2