AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Disember 29, 2009

pagi y gelap..


selamat pagi malaysia...
hux5...
hari nie bgun awal...
lepas solat terlelap balik..
alih2 pukul 7.30 ada owg call kejutkan..

kena minx maaf ngan shahril cos lupa ada temu janji dgn dia pagi nie..
pukul 7.30...
tue y malas bagun awal..
nanti mata nie mengada2 nak tidow 5mint konon..
hux5...

7.30.. apa lagi mandi mcm kilat..
bawak keta mcm apa aku pown x taw...
cian keta aku....
call2 sharil dia wat suara ala2...
2 y wat aku rasa bersalah sgt nie..
tekanan beb...
xpew aku ikot teori math...
- -= +
- +=-
jadi wat bodoh sudah...

4 ulasan:

kakyang .. berkata...

ya betui ..
wat buduh lebih baik ..

hahahaha ..

slslash berkata...

tapi jgn amalkan..
takut terlekat..
tapi dr wat2 pandai..
lagi nyusahkan owg..
btul x,btul x,aku ckp betul x,
aku cakap betul x,betul x...

kakyang .. berkata...

buwekkk!!

slslash berkata...

nampaknye..
semalam punya cirit birit dah bergalih kepada mual..