AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, Disember 16, 2009

Selamat Pagi Cinta


Terasa sunyi sgt blog nie..
lama x up date...
kepada para peminat kak yang a.k.a nina cute(bodek mana taw kot2 dapat lebihan duit nufnang)
dia sedang cuti(bertapa)
utk memenuhkan ilmu penulisanye(ala mcm belalang)
dgr kata owg,dia bertapa ngan b.samad said(ala y abg dia penulis terkenal tue)
jadi saya sebagai penulis ke-3(bile masa di lantik)
dgn jayanye akan menjadi penulis sehingga k.yang siap bertapa..
di sini saya menulis serba sedikit ttg diri saya..

aku anak ke-2 dari 5 adik beradik... lahir 23sept 1985... ade 1 org kakak yg songek n molot mcm tut.. 3 org adik yg baek2 belaka.... bapa y kacak n mak y comel..(sejuk pewot mak aku klaw baca blog nie..)

nie saya sertakan pix sepupu saya y masih single..
huhu haha...

2 ulasan:

en_me berkata...

biodata tewww.. ihiks

slslash berkata...

yes im
selamat bekenalan wakuku