AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Khamis, November 25, 2010

updated : zikrie @ jackie ..

saje jek letak pic saiz besar supaya dapat tengok puas2 ..
November ni zikrie dah 9 bulan ..
sudah buleh bangun berdiri smbil berpaut2 kat sofa ..
kaki tu mcm dah xsabar nak berjalan sndiri ..

suka!! ..


dia ni mmg alert ngan flash kamera taw ..
sentiasa bagi kerjasama yang baik bila ada org tangkap gambar dia ..




adam harris adalah pelat sbb xpandai sebut zikrie ..
jadi, dia sudah tukar panggil 'jackie' dan ada ketikanya jadi 'baby chan' ..
sesuka hati jek itu budak ..


pok amai2 belalang kupu2 .. pandai tepuk tangan .. cute!






with andak, aa & opah ..




geram mcm nak gigit jek, kann ..
hahahaha ..


5 ulasan:

atty's berkata...

geramnya ngn zikrie..
ok gak adam panggey 'jackie' nanti teror berkarate mcm jackie chan

CGG berkata...

hi zikrie:)

da 9 bulan ye yang:)

kakyang .. berkata...

kak atty,
adam tu mmg suka tukar nama org .. saya yang patutnya dipanggil maklang dah jadi Aa .. hahaha ..

kalo zikrie tu dah pndai kungfu atau karate haruslah dibuli balik abgnya yg asyik membuli dia sekarang ni ..
muehehehehe ..

kakyang .. berkata...

CGG,

xsbar nak tunggu CGG junior lak ..
heheheh ..

Tanpa Nama berkata...

sekarang pn zikrie dh buli abg adam dia ckit..@tarik rambut..tarik puting dlm mulut abg..semua perkara yg abg buat pd dia skr zikrie dh blh balas blk ..hehe