AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Jumaat, Julai 22, 2011

di pagi yang hening ..

assalammualaikum teman-teman ..
sudah jumaat ya hari ni .. rasanya baru je jumaat lepas dok sorang-sorang kat opis time rehat yang panjang ..
nanti rehat sorang-sorang lagi .. huhuhu

sekarang ni jam tunjukkan pukul 2.52 pagi ..
terkejut jaga sendiri .. kunci jam pukul 6 pagi sebenarnya ..
ini bahana kalo tidow awal .. mata ni lekas2 mahu jaga .. haihhh
tapi takpelah .. dah jaga ni buleh siapkan homework sikit ..
i bawak balik keja2 opis untuk disiapkan tapi selalunya terabai tanpa disentuh pun ..
kat rumah ni memang takde mood nak buat keja ..
giler ngadap sinetron indonesia & drama korea saje ..
itu belum lagi waktu ngadap novel yang beli tiap2 minggu ..
parah doe!

dalam pukul 10 mlm tu mata dah tak larat nak buka ..
nak tak nak kena tidow gak .. ahaks!

okay ..
mahu minum nescafe dulu ..
biar mata nggak bisa ngantuks lagi  ..
ngee ..




2 ulasan:

NormaLiza Mah berkata...

Hai...
Tgk entry n klik2... sama2 jana tabung...
Singgah seketika di laman saya dan klik2...
Moga berjaya dgn nffng...
Salam perkenalan.

kakyang .. berkata...

NormaLiza Mah,

salam perkenalan jugak ..
woraitt ..
sama2lah kita berklik2 menjana tabung yea ..