AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, Oktober 13, 2010

singgah di R&R Dengkil pula ..

ermm .. baru klip2 mate nak ingat cite lama ..
Ada lak staf telefon mintak tolong hidangkan makanan untuk jamuan tengahari tadi ..
Okeh, jamuan settle .. sudah kenyang!
Lepas hidang ramai2 tu, kiteowg pun ngap reramai jugak ..
Hari ni penolong kanan pentadbiran buat jamuan sempena persaraan beliau minggu depan ..
Minggu depan kiteowg lak buat majlis untuk dia ..
So, minggu depan makan free lagikk ..
heheh ..

Orait, kita sambung pasai cite Tapah tadi ya ..
Apa kes pulak tetiba bhenti rehat kat Tapah, kann ..
Actually pada 25/9/2010, kiteowg sefamily @ 2 bijik kereta on the way nak ke Negeri Sembilan ..
Menuju ke rumah abg kedua i (abgwie) sbb dia ada buat kenduri arwah anak bongsunya ..

(Pemilik nama Nur Iris Iman Melissa ni lahir pada 17 Mei 2009 dan meninggal dunia pada 18 September 2010 .. sejak lahir memang dikesan mempunyai penyakit hati/hempedu dan pernah membuat pembedahan. Mari sama2 kita sedekahkan Al Fatihah untuknya)

Alhamdulillah, bila pakat adik beradik semua ok pergi hari sabtu tu dan balik esoknya.
Masuk plaza tol Bukit Beruntung, ambik Atan yang keja ngan Perodua tu ..
pastu teruskan perjalanan sampailah berhenti rehat kat R&R Dengkil ..
xbanyak gerai yang buka cam kat Tapah ..
so, hadap ajelah nasi ayam kat situ ..



semua makan nasi ayam tapi xsedap langsung .. huhuh
 
adam harris banyak songeh xmo makan padahal lapaq ..


me & zikrie ..

kite makan duluuuuuuu ..

1 ulasan:

ciK LyndaWawa igUana berkata...

lama dah saya tak singgah rNr=)