AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Oktober 05, 2010

Ucapan bufday secara pukal di bulan September .. xp

sila pandang tarikh2 yang i bulatkan tu ya ..

September, 2010 dah berlalu ..
ucapan bufday kat blog baru nak buat nih..
aci sebut happy belated bufday x? hahahahaha ..

Pic atas tu adalah kalender meja kat opis i ..
asai ada yng masuk bilik i dan dok borak2 sambil belek kalender tu mesti tanye psai apa i buat bulat2 kat tarikh2 berkenaan .. dorang ingat i nak ambik cuti, atau time gaji keluar ke hape ke kann ..
kut2 sesuatu ke .. ececehhh

Pas2 i bgtau lah itu tarikh2 penting yang akan i raikan di bulan September setiap tahun ..
Lahirnya dorang nih ..

6 September 2010 - Adam Harris
(3 tahun)






Tahun 2010 ni umur dia 3 tahun dah .. semakin bijak, semakin kuat ingatan, semakin banyak kerenah, semakin manje, semakin mempersonakan hatiku .. Jelas2 sekali semakin encem!! awww ..

 7 September 2010 - dikja
(24 tahun) 


aisey, tadelah pulak gambar dia potong kek tahun ni punya ..
ermm, i dah ckp kat dia, bufday pezen postponed sehingga duit tabung i penuh ..
blanje tidow hotel kat Klana Resort aritu claim sebagai hadiah bufday buleh x?
hahahaha ..




13 September 2010 - kakcik
(30 tahun)



Welcome to the club my dear ..kelab angka 3!
 kejap jek kan kakcik, kita ni dah masuk 30-an .. tapi hang masuk dengan bergaya .. 
siap bwk balik carrot cheesecake ..
Sapa2 yg mai umah beraye tahun ni dapatlah merasa kek yang sedap bangat tu!
Semoga hang bahagia di samping suami & anak2 ..




23 September 2010 - encik slslash @ akmal 
(25 tahun)


hoyehhhhhhhh ..
tahun ni sambutan Jubli Perak untuk encik slslash .. 
Patutlah 23/9 tu ramai kakitangan kerajaan berebut2 g ambik duit kat bank ..
(hari gaji daaa .. ekekekekek)




3 ulasan:

ciK LyndaWawa igUana berkata...

bday saya 29 oktber.jgn lupa wish!!!

Rani Rashid berkata...

comel je wat muncung sambil pejam mata gitew :)

Sylarius berkata...

Nak tiup lilin sampai pejam-pejam mata. Ambik feel tu.

hehe =p