AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, September 27, 2011

Trip ke Johor Bahru : Edisi USS ~ daku berada di Hollywood .. erkk



merasa jugak i pegi Hollywood tau..
walaupun letaknya Hollywood itu kat Kota Singa sajork  ..

tapi  bila tgk pic kat atas tu ..
wajah Hollywood ni dah macam Bollywood lak rupanya ..

 ekekekekek ..





inilah jalan yang mula-mula kita jumpa kalo masuk ke Universal Studios Singapore ..

seronoknya lain macam sebab giler nak snap pics sesajer ..

pastu paksa-paksa orang lain snap pic kiter ..
kesian orang lain tu tak pasal2 kena layan kerenah kiter yang macam-macam ..
sebenarnya agak segan juga nak posing lebih-lebih ..
tapi ada ketikanya terlebih juga ..
lupa! hahahaha ..

 terdapat tujuh tarikan istimewa di USS ni ..
bermula dengan Hollywood, New York, Sci-Fi City, Ancient Egypt, The Lost World,
Far Far Away dan berakhir ngan Madagascar ..









suka sangat ngan prop keta popcorn ni ..



HOT??? ececehhh ..







tak sempat nak bergambar ngan Frankenstein ni ..
panjang giler beraturnyer .. 
tak suka taw ..


jadi mana saje watak yang kena beratur panjang untuk bergambar tu, kiteowg reject awai2 ..
abadikan dalam memori sudaaa ..