AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Ahad, Mac 27, 2011

Makan Laksa Pokok Janggus kat Balik Pulau ..



orang Penang mesti bangga giler sebab laksa glamer ni dah masuk JJCM TV3 ..
jadi bile dah keluar tv haruslah pelanggan meneru-neru datang ..
first nak rasa keenakannya .. betul ke sedap sangat?
keduanya nak tumpang glamer bila cite kat orang yang depa dah penah sampai tempat tu ..
skripnya lebih kurang camnilah 'alaa .. yang masuk JJCM tu ..'
ececeh ..

gerai ni kalo tak silap i, bukak pukul 3 petang sampai malam lah ..
jadi kalo ada yang teringin nak pi sana, jangan ler pi waktu pagi or lunch hour lak ..
nnt korang kempunan xdpt makan .. ngeee




time kiteowg pegi aritu, mmg tengah ramai pelanggan ..
tang beli air kena berbaris yang tak tahan tu .. adeh
meja pun sentiasa penuh .. jadi kalo sampai, meja tade haruslah tunggu sekejap yea ..
kat situ self service stail ..
mcm kite makan kat foodcourt tu .. beli, bayar & makan ..



kusyuk!