AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, April 05, 2010

3 April 2010 .. ulangtahun kelahiran cik pida ..


tahu tak, 
cik pida sentiasa makan kek dulu daripada kakyang & encik slslash ..
apalagi, kek bufday laaa ..
tahun ni kek apa cik pida? cheese cake ke?
yummy .. yummy ..

tapikan,
 walaupun dia sambut awal, umur kakyang tetap lebih daripada dia ..
maksudnya,
dia sentiasa muda daripada kakyang biarpun nanti umur dia dah cecah 80 tahun ..
 melebih2 pula bagi contoh tu .. hahaha ..
jadi cik pida, 
jgn risau lah bila umur meningkat ..
ko sentiasa muda daripada kakyang lah ..
kakyang pasrah ni ..

tsk tsk ..


  
kami yg gojes! mueheheh ..



kakyang ambik peluang kat sini nak buat ucapan sikit ..
(bajet menang ABP lah ni .. hahaha)

thanks to be my lil sis ..
yang sentiasa ada bila kakyang perlukan ..
yang sentiasa mendengar & memberi pandangan
yang sentiasa berbicara manis, tak lokek pujian ..
dan amat menyenangkan ..

kakyang doakan semoga orang baik2 macam cik pida ni ..
akan sentiasa dipermudahkan perjalanan hidupnya dan dirahmati Allah SWT ..

selamat ulangtahun cik pida!! ..



2 ulasan:

Lya Colours berkata...

hepi besday cik pida =)

kakyang .. berkata...

Lya ~

semoga cik pida tambah berseri2 dengan ucapan selamat dari lya tu ..
tenkiu, dear ..